تیم تبلیغاتی تاکتیک

تاکتیک ارائه دهنده راهکارهای نوین تبلیغاتی در تهران و شهرستان می باشد.

تیم تبلیغاتی تاکتیک

تاکتیک ارائه دهنده راهکارهای نوین تبلیغاتی در تهران و شهرستان می باشد.

بایگانی

۱۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پارتیشن اداری چیست

پارتیشن اداری چیست و چه تاثیری بر راندمان کاری افراد دارد

پارتیشن اداری یکی از وسیله هایی است که شرایط کاری مناسب را در محیط هایی که فضای باز دارند به منظور بهینه سازی فضا و بالا بردن راندمان کاری افراد مورد توجه و استفاده قرار میگیرد. برای بهبود و افزایش ارتباط و فضای کاری مناسب از پارتیشن اداری شیشه ای و یا ام دی اف استفاده می شود و همچنین اگر فضای در دسترس شما کم است، استفاده از جداسازی فضا به وسیله پارتیشن بندی، هوشمندانه ترین راهکار می باشد. قطعا پارتیشن بر روابط کارمندان تاثیر می گذارد و باعث افزایش راندمان کاری آنها می شود.

در سیستم طراحی گذشته فضاهایی با چهار دیوار به وجود می آمد ولی با پیشرفت تکنولوژی تقسیم فضا به صورتی شده است که در جریان طراحی داخلی حرکت در فضا جریان دارد که با استفاده از انواع مصالح جدا کننده صورت می گیرد. کاربرد انواع پارتیشن اداری، جداسازی فضای ورودی از دیگر فضاها، پنهان کردن قسمت هایی از فضا، تقسیم فضای های بزرگ به دو فضا و ... است.

 


طراحی پارتیشن نسبت به هر فضا باید عملکرد خاصی داشته باشد برای مثال اگر در فضا، تمرکز و سکوت بسیار مهم است، باید تمهیدات لازم برای عایق صوت ایجاد شود. علاوه بر این باید اتلاف انرژی نیز در این فضاها مورد بررسی قرار گرفته و از آن جلوگیری کرد. اگر پارتیشن به صورت زیبا طراحی شده باشد از هزینه های اضافی از قبیل کاغذ دیواری و ... جلوگیری می شود. در محیط های اداری، پارتیشن ها می توانند به صورت یکسره یا پارتیشن تک جداره عمل کنند و دو دیوار روبرو هم را یکسره به هم وصل کنند و حالت مستقلی به خود پیدا خواهند کرد.

پارتیشن ها نباید باعث کوچک شدن فضاها شود. توجه به تمام این نکات و اجرای آنها، نیازمند مهارت و تخصص خاص در زمینه ی طراحی دکوراسیون و معماری داخلی می باشد که امروزه شرکت مبلمان اداری و محصولات خانگی آریاکو توانسته است تبحر خود را در زمینه طراحی و ساخت انواع پارتیشن اداری اعم از پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دوجداره و پارتیشن اداری تمام شیشه به نمایش گذارد و محصولات خود را با کیفیت بالا به فروش برساند.

 

مقاله های مرتبط :

آشنایی با پارتیشن اداری دو جداره و تک جداره

  • فریبا آردم
  • ۰
  • ۰

بهینه سازی اتاق با تخت های کمجا

امروزه به علت افزایش تعداد جمعیت و همین طور افزایش افراد آپارتمان نشین، خانه های افراد معمولا متراژ کمی دارند و افراد با معضل کمبود فضا مواجه هستند. بهینه سازی فضای اتاق خواب به این معنی می باشد که افراد بتوانند با کمک ایده های طراحان داخلی از فضای کوچک خانه خود بهترین و بیشترین استفاده را داشته باشند و به کمک بهینه سازی فضا بتوانند هم وسایل مورد علاقه و مختلف خود را در خانه ی خود داشته باشند و هم این که در کنار زیاد بودن این وسایل، خانه شلوغ نباشد و از هر چیزی بتوان بهترین بهره را ببرند. یکی از پیشرفت هایی که طراحان دکوراسیون داخلی منازل داشته اند این است که به بهینه سازی اتاق با تخت های کمجا پرداخته اند.  قیمت تخت کمجا مناسب و ارزان بوده و توسط شرکت آریاکو به فروش می رسد و در مواقع نیاز به خواب فقط استفاده می کردند و در سایر موارد جمع شده و افراد می توانند از فضای اتاق استفاده کنند.



جالب است بدانید که بسیاری از تخت های تاشو به گونه ای طراحی شده اند که می توان از آن ها به عنوان کتابخانه استفاده کرد یا در این فضاها وسایل دکوری برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی اتاق قرار داد. تخت کم جایی که به صورت عمودی باز و بسته می شود، فضای بسیار مناسبی برای طراحی کمدی مجهز به چوب رختی و آویز می باشند.

 

مقاله مرتبط :

نکاتی درباره انتخاب سرویس خواب با ابعاد استاندارد

  • فریبا آردم
  • ۰
  • ۰

میز مدیریتی چیست

نکات لازم و ضروری برای انتخاب انواع میز مدیریت

میز مدیریت مهمترین عامل در مبلمان اداری است. در طراحی دکوراسیون های داخلی شرکت ها انتخاب مبلمان اداری مناسب مانند میز مدیریت مناسب و استاندارد از اهمیت زیادی برخوردار هستند. قسمت مدیریت از مهمترین قسمت های شرکت ها می باشد از همین رو انتخاب میز مناسب به دقت بسیار زیادی نیاز دارد. با توجه به اهمیت بخش مدیریت طراحی دکوراسیون آن باید متفاوت تر از سایر بخش ها باشد. هنگام ورود به این بخش اولین چیزی که توجه را جلب می کند میز مدیریت است که با انتخاب مناسب آن می توان تاثیر مثبتی در ذهن مراجعه کننده ایجاد کرد. میز مناسب در روحیه مدیران و کارمندان و ارتباط آنها با هم تاثیر زیادی دارد. مدیران شرکت ها ساعت های زیادی را در شرکت و پشت میز سپری می کنند به همین علت انتخاب میز مناسب در راحتی آنها تاثیر بسیار زیادی دارند. عوامل متعددی مانند رنگ، طرح، اندازه و ابعاد و نوع متریال آنها در انتخاب میز مناسب تاثیر دارند. در ادامه با خصوصیات انواع میز مدیریت مناسب بیشتر آشنا می شویم.

خرید میز مدیریت

برای انتخاب و خرید میز مدیریت مناسب دقت کنید که چه مقدار فضا برای قرار دادن میز در اختیار دارید تا متناسب با آن ابعاد و اندازه میز را انتخاب کنید. همچنین برای انتخاب رنگ آن مطابق با سلیقه خود و متناسب با دکوراسیون و طیف رنگی دفتر و شرکت رنگ میز را انتخاب کنید. انواع متنوع و زیبایی برای میز ها وجود دارند که طرح و متریال های متفاوتی نیز دارند که انتخاب را برای مشتریان بسیار آسان کرده است. برای راحتی شما عزیزان عکس انواع میز های با کیفیت و جذاب را در سایت آریاکو قرار داده ایم شما می توانید از آنها دیدن کنید و به راحتی میز مورد نظر خود را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت میز مدیریت با شماره های موجود در سایت در قسمت تماس با آریاکو، تماس بگیرید. همواره رضایت مشتری اولویت اول کار ما بوده است. ممنون از انتخاب خوب شما.

  • فریبا آردم
  • ۰
  • ۰

مبلمان اداری در واقع به مجموعه ای از میزها و صندلی ها و امکانات دیگر گفته می شوند. در واقع این امکانات با توجه به قسمت های مختلف اداره از جمله اتاق کنفرانس، کارکنان، سالن انتظار، اتاق مدیریت و سایر قسمت ها انواع مختلفی را در بر می گیرند.


انواع مبلمان اداری

  • انواع میز اداری: میز اداری با توجه به فضای اداره، طراحی و شکل محیط انواع مختلفی دارند. برای محیط های اداره ای که فضای کمتری دارند، میزهای خاصی وجود دارد که به صورت ترکیبی، با طراحی خاص و انحنایی که دارند، فضای کمتری را اشغال می کنند.

  • انواع صندلی اداری: صندلی ها نیز از انواع مبلمان اداری هستند که برای کارمندان و مدیرانی که زمان زیادی را در طول زندگی خود مشغول به کار پشت میزی هستند نقش مهمی دارند. با توجه به فضای کوچک اداره صندلی اداری می توانند از نظر حجم و امکانات کوچکتر و کمتر باشند. اما به طور کلی برای اداره های کوچک نیز انواع صندلی های کارمندی و مدیریتی معمولی استفاده می شود.

  • فایل ها و کتابخانه ها: این وسایل نیز مثل میزها برای اداره های کوچک به صورت فشرده، ترکیبی و جمع شونده می باشند. این وسایل برای نگهداری پرونده ها، اسناد و مدارک دولتی، اداری و خصوصی و سایر مدارکی که نیاز به نگهداری از آنها هست بکار می رود.

  • دیوارکوب

  • کانتر و ویترین

  • شلف ها و طبقه دیواری ها : این وسایل یکی از مهمترین وسایلی هستند که در فضای خالی محیط اداری روی دیوارها نصب می شوند و می توانند حجمی مناسبی از مدارک و اشیاء تزئینی را روی خود نگه دارند.

  • فریبا آردم
  • ۰
  • ۰

ساخت کتابخانه و انواع آن

کتابخانه ها کارایی بسیاری دارند و افراد که از انواع کتابخانه ها استفاده می نمایند، به کتاب و کتابخوانی علاقه مند می باشند. می توان گفت امروزه در فضای خانه و بسیاری از محیط های کاری و اداری استفاده از انواع کتابخانه ها مرسوم می باشند. لذا در بعضی از اوقات طرح های مختلفی به این کتابخانه ها داده می شود و در زمینه دکوراسیون داخلی سعی می شود به بهترین نحو این کتابخانه ها را آماده کرد. لذا در گذشته در خانه های قدیمی و خانه هایی که به کتاب و کتابخوانی توجه داشتند به ساخت کتابخانه، طرح و شکل آن، قیمت و بسیاری از موارد دیگر که مرتبط با کتاب می باشد توجه بسیاری می شد. اما نوع کتابخانه ها و طرح هایی که افراد به آن می دهند از گذشته تا به امروز متفاوت شده است. لذا ما در این متن سعی بر آن داریم تا کتابخانه های مختلف و طرح هایی که به آن می دهند را مورد بررسی قرار دهیم. اگر قصد دارید یک کتابخانه در اتاق و یا محیط خانه خود داشته باشید، ما را همراهی نمایید.

 

انواع کتابخانه ها و کاربرد آنها

همانطور که در متن مقدمه به آن اشاره شد، انواع کتابخانه ها بسیار متفاوت می باشند و افرادی که به کتاب و کتابخوانی تمایل دارند، می توانند با استفاده از طرح ها و نمونه های مختلف آن نه تنها یک کتابخانه زیبا و کاربردی داشته باشند، بلکه به دکوراسیون خانه و محیط شما بسیار کمک خواهد کرد. از انواع کتابخانه می توان به کتابخانه های دیواری، کتابخانه درب شیشه، کتابخانه های زمینی و کتابخانه های قفسه ای، کتابخانه قابدار و کتابخانه تمام طبقه بدون درب اشاره کرد. لذا انواع این کتابخانه ها را می توان در مراکز آموزشی، بیمارستانی، اداری و خانه ها استفاده کرد. در بعضی از خانه ها افراد یک اتاق را مخصوص کتابخانه قرار می دهند و آن اتاق را با توجه به فضای یک کتابخانه طراحی می نمایند. گفتنی است هر کدام از این کتابخانه ها کاربرد مختلفی دارند. بعضی از افراد به طور حرفه ای کتابخوان نیستند، اما برای آن که فضای خانه های آنها یک طراحی متفاوت را به خود ببیند این طراحی را صورت می دهند. اما از دیگر کاربردهای انواع کتابخانه می توان به جلوگیری از آشفتگی کتاب ها اشاره کرد. لذا افراد می توانند با استفاده از حتی یک کتابخانه کوچک دیواری کتاب های مورد استفاده را روی آن قرار دهند و از آشفتگی، آنها را نجات دهند.

 

مقاله فوق را از اینجا به طور کامل مطالعه نموده و جهت سفارش تماس با آریاکو را فراموش نکنید.

طراحی انواع کتابخانه و کاربرد آنها

  • فریبا آردم
  • ۰
  • ۰

اهمیت میز منشی در محیط های اداری

منشی یک شرکت مدیریت ارتباطات با مشتریان را بر عهده دارد و میز منشی در واقع منطقه ای است که مدیریت در آنجا انجام می شود، انتخاب دکوراسیون مناسب که میز منشی نیز جزو اجزای اصلی آن است می تواند در جذب مشتری و افزایش پرستیژ شرکت شما بسیار موثر باشد، دکوراسیون مناسب می تواند باعث آرامش مشتری شود و همین آرامش فکری در روند کاری شرکت تاثیر بسیار خوبی خواهد گذاشت، علاوه بر تمامی این موارد مهمترین مسئله اثری است که میز و قیمت صندلی اداری محل کار روی کارمندان می گذارد، عملکرد یک شرکت وابسته به عملکرد کارمندان آن شرکت است که منشی شرکت یکی از بخش های مهم آن می باشد انتخاب میز منشی مناسب باعث خواهد شد تا منشی بتواند کارهای خود را بهتر انجام دهد و از بروز خستگی و مصرف زیاد انرژی جلوگیری شود. در متن زیر به بررسی نکات مهم در انتخاب مناسب میز منشی می پردازیم و اطلاعات مناسبی در مورد نحوه قرار گیری میز و خرید مناسب آن ارائه می شود.

 

انتخاب رنگ مناسب میز منشی

بهتر است رنگ میز منشی متناسب با رنگ محیط کاری و دیگر اجزای مبلمان اداری باشد، بسیاری از اوقات شرکت ها ترجیح می دهند تا رنگ میز منشی همرنگ آرم و یا لوگو شرکت باشد، رنگ بندی بیشتر به سلیقه خود شرکت بستگی دارد، رنگ بندی باید به گونه ای باشد که حس رسمی بودن و اداری بودن فضا را القا کند و این با انتخاب رنگ های یکدست و ملایم امکان پذیر است. ما همواره توصیه می کنیم که طراحی دکوراسیون محل کار خود را به یک طراح ماهر بسپارید تا وی با استفاده از تجربیاتش در مورد رنگ میز، صندلی و ... تصمیم گیری کند.

 

مقاله فوق را از اینجا مطالعه و جهت سفارش انواع میز منشی تماس با آریاکو و ارتباط با مشاوران فنی آریاکو می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

انتخاب میز منشی و نحوه قرار گیری آن در شرکت

  • فریبا آردم
  • ۰
  • ۰

تخت تاشو و ویژگی های آن

امروزه در عصری زندگی می کنیم که توجه به راحتی و رفاه بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته و همواره سعی می کنیم، رفاه و راحتی خود و خانواده مان را تامین کنیم. دیگر در کمتر خانه ای است که تخت خواب یافت نشود. البته تخت خواب ها با تمام مزایا و فوایدی که برای داشتن یک خواب راحت دارند، دارای معایبی نظیر کمبود فضا هستند. مخصوصا در منازل آپارتمانی استفاده از تخت خواب فضای بسیار زیادی از اتاق را اشغال می کند. اما این مشکل هم راه حل دارد. اگر می خواهید در اتاق خواب تان از تخت خواب استفاده کنید، ما به شما خرید تخت تاشو و کمجا را پیشنهاد می کنیم.

 

مزایا و معایب تخت تاشو

استفاده از تخت کمجا مزایا و معایب خاص خود را دارد. اما خوشبختانه مزایا آن ارجحیت داشته و با ارزش می باشد. همانطور که می دانید مهمترین مزیت تخت تاشو، در بهینه سازی فضای اتاق خواب در خانه های کوچک می باشد. شما می توانید به صورت موقتی فضای مفید اتاق خواب خود را افزایش داده و از آن استفاده بهتری بکنید و تنها در هنگام استراحت از تخت تاشو استفاده نمایید. دیگر مزیت تخت های تاشو، چند منظوره بودن آنها می باشد. این بدان معنا است که شما از تخت خود علاوه بر استراحت می توانید برای دیگر موارد از جمله کمد، کتابخانه و ... نیز استفاده نمایید. این موضوع بسیار مورد علاقه خریداران است. نکته دیگری که اهمیت دارد، جلوگیری از آسیب رسیدن به تخت خواب و اجزا آن می باشد. شما با جمع کردن تخت خواب می توانید آن را از دسترس کودکان دور کنید تا از آسیب رسیدن به تخت جلوگیری شود. اما تخت های تاشو معایبی نیز دارند. از آن جایی که تخت های تاشو براساس سایز و ابعاد اتاق طراحی و نصب می شوند، امکان جا به جایی و انتقال آن ها کار چندان ساده ای نیست و حتی می تواند برای شما هزینه هایی را نیز در بر داشته باشد. تنوع جنس تخت خواب در تخت تاشو، به مراتب کمتر بوده و اگر می خواهید کیفیت حفظ شود، بهتر است از تخت هایی با جنس MDF استفاده نمایید. شما بر حسب نیاز خود می توانید تخت تاشو مورد نظر خود را به مشاوران فنی شرکت آریاکو سفارش دهید و با تماس با آریاکو بتوانید سفارش خود را به ثبت برسانید.

 

مقاله مرتبط : 

بهینه سازی فضای اتاق با تخت های کمجا

  • فریبا آردم
  • ۰
  • ۰

استفاده از پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

مهم ترین استفاده پارتیشن ها به طور کلی جداسازی محیط ها از یک دیگر است. از پارتیشن اداری نیز با همین رویکرد استفاده می شود. استفاده از پارتیشن های اداری بیشتر در شرکت ها و اداره های معمول است که نیازی به جداسازی محیط با دیوار و دیگر ابزارها نمی بینند. پارتیشن ها در انواع مختلف و طرح های متفاوتی ساخته می شوند و با سلیقه مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت نمی شود که از یک طراحی مشخص برای همه مکان ها و اداره ها استفاده کرد. طراحی پارتیشن اداری بر خلاف آنچه عموم مردم تصور می کنند به این سادگی ها هم نیست و نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد که مبلمان اداری آریاکو با سال ها تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع پارتیشن اداری و مبلمان اداری و محصولات خانگی توانسته از جایگاه خوبی برخوردار باشد.

 

پارتیشن های اداری تک جداره

در طراحی پارتیشن اداری تک جداره به طور معمول از قاب ها و جداره های شیشه ای بهره برده می شود. طراحی این نوع خاص از پارتیشن های اداری به شکل تک قاب و یک  پارچه بوده و با توجه به سلیقه درخواست کننده طراحی و ساخته می شود. می توان این پارتیشن را در ابعاد گوناگون و برای محیط های مختلف طراحی کرد. برای مستقر کردن پارتیشن های تک جداره استفاده از ستون ها ضروری بوده و قاب های پارتیشن با استفاده از ستون ها هست  که روی زمین سوار می شوند. این کار باعث می شود تا از لغزش قطعات پارتیشن جلوگیری به عمل آمده و استحکام آن نیز افزایش یابد. در طراحی پارتیشن اداری تک جداره از ام‌دی‌اف شانزده میلی متری استفاده می شود. شما بر حسب نیاز خود می توانید انواع پارتیشن اداری مورد نظر خود را به مشاوران فنی شرکت آریاکو سفارش دهید و با تماس با آریاکو بتوانید سفارش خود را به ثبت برسانید. 

مقاله مرتبط : 

پارتیشن اداری چیست

  • فریبا آردم
  • ۰
  • ۰

وقتی خانه جدیدی را خریداری می نماییم دغدغه این را خواهیم داشت که چه رنگی را برای دکوراسیون آشپزخانه و رنگ کابینت انتخاب نماییم. آشپزخانه از بخش های اصلی خانه و زندگی به شمار می آید و قلب خانه است. دیگر مثل گذشته آشپزخانه ها دور از فضای پذیرایی و اتاق ها نیستند که طراحی و رنگ و نوع کابینت مهم نباشد، بلکه امروزه خانه ها مدرن شده اند و به دیگر فضاهای خانه دید کامل دارند. رنگ کابینت اولین چیزی است که با ورود به هر آشپزخانه ای به آن توجه می شود. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، رنگی که برای کابینت آشپزخانه انتخاب می شود بسیار مهم است. بنابراین انتخاب رنگ کابینت که مناسب  فضای خانه و آشپزخانه ما باشد بسیار مهم است. ممکن است کابینت ها کل فضای دیوار و یا بخشی از آن را بپوشانند پس هنگام انتخاب رنگ کابینت و طرح آن باید دقت لازم را داشته باشیم. رنگ های مکمل نیز می تواند زیبایی کابینت شما را بیشتر کند.رنگ های مناسب برای کابینت که می تواند زیبایی ویژه ای به منزل شما دهد را می توان رنگ بژ، رنگ سفید، رنگ مشکی، رنگ قهوه ای، رنگ کرم و... دانست. محصولات خانگی و مبلمان اداری آریاکو با در نظر داشتن فضای منزل شما بهترین و جدیدترین کابینت را برای آشپزخانه شما با قیمتی مناسب و به صرفه پیشنهاد می دهد.

رنگ مناسب کابینت

 

انتخاب رنگ کابینت تیره

کابینت سیاه یکی از مدرن ترین رنگ های کابینت آشپزخانه می باشد که به صورت براق و گلاس و یا به صورت ترکیب با رنگ های دیگر استفاده می شود. اگر می خواهید از رنگ سیاه برای کابینت آشپزخانه استفاده نمایید باید دیگر رنگ های فضای داخلی منزل شما روشن باشد تا در فضای منزل تان تعادلی نسبی ایجاد شود. استفاده از رنگ مشکی در کابینت های گلاس محبوبیت زیادی دارد. ترکیب رنگ مشکی با سفید نیز زیبایی زیادی به فضای آشپزخانه شما می بخشد. در انتخاب رنگ کابینت دقت داشته باشید که رنگ فضای داخلی خانه با رنگ کابینت شما باید تناسب داشته باشد و با انتخاب بهترین رنگ کابینت که مناسب منزل شما است می توانید زیبایی فضای منزل را دو چندان نمایید. باید توجه کنید که اگر آشپزخانه شما کوچک است یا این که نور کمی دارد از رنگ های بسیار تیره استفاده نکنید چون این کار  آشپزخانه شما را کوچک تر نشان داده و نور آن را کم می کند. اما اگر آشپزخانه ای بزرگ با نور زیاد دارید استفاده از رنگ های تیره جلوه زیبایی به فضای آشپزخانه و منزل شما خواهد بخشید. شما بر حسب نیاز خود می توانید انواع مدل های کابینت آشپزخانه مورد نظر خود را به مشاوران فنی شرکت آریاکو سفارش دهید و با تماس با آریاکو میتوانید سفارش خود را به ثبت برسانید. 

 

مقاله مرتبط :

همه چیز درباره کابینت آشپزخانه

  • فریبا آردم
  • ۰
  • ۰

مبلمان اداری و کاربرد هر یک از آن ها

یکی از وسایل و تجهیزاتی که در هر شرکت و اداره ای مورد نیاز می باشد، مبلمان اداری است. که تعداد، طرح، سایز، رنگ، سبک و ... مبلمان به مساحت شرکت، فعالیتی که در هر شرکت صورت می گیرد، تعداد کارکنان، سبک و طرح سایر اجزا دکوراسیون شرکت بستگی دارد. در واقع اگر مدیران و مسئولان شرکت ها مبلمان اداری مناسبی برای شرکت خود در نظر بگیرند، هم به زیباتر و جذاب تر شدن دکوراسیون شرکت خود کمک می کنند و هم رضایت ارباب رجوعان را کسب خواهند کرد. زیرا این مبلمان می تواند راحتی بیشتری برای ارباب رجوعان و همین طور کارمندان فراهم کند. جنس مبلمان اداری که شرکت آریاکو طراحی و ساخت آن را به عهده دارد از شیشه، MDF، چوب با روکش های فرمیکا و ملامینه می باشد. که البته امروزه در ساخت بسیاری از مبلمان اداری برای ادارات ترکیبی از این مواد را استفاده می کنند. که این کار علاوه بر زیبایی سبب سبک تر بودن و قابلیت جابجایی آسان آن ها  نیز می شود. در انتخاب مبلمان باید به رنگ، قیمت مناسب، طرح و دکوراسیون هر بخش که قرار است مبل در آن قرار بگیرد، توجه شود.

مبلمان اداری چرمی

 

انواع مبلمان اداری

در هر بخش و هر اتاق از یک شرکت مبلمان متفاوتی نیاز می باشد. که طراحان داخلی باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند. انواع مبلمان اداری شامل میز مدیریت، میز اداری، میز کنفرانس، صندلی اداری، مبلمان پذیرایی، میز منشی، فایلینگ اداری و پارتیشن اداری ، کانتر منشی و ...می باشند. (مطالعه مقاله پارتیشن اداری چیست می تواند به توسعه دانش افراد در خصوص آشنایی با پارتیشن اداری کمک کند.)که هر کدام از این مبلمان در قسمت های مختلفی از ادارات و شرکت ها کاربرد دارند. و علاوه بر زیبا شدن فضای بخش های مختلف اداره، محیط لازم را برای کار، مذاکره یا استراحت افراد فراهم می کنند. میز کنفرانس سایز و طرح های متفاوتی دارد. که این میز می تواند در اتاق کنفرانس یا اتاق مدیریت قرار داده شود و روی آن سیستم های صوتی و تصویری تعبیه گردد. صندلی اداری باید دارای ویژگی های استاندارد و ارگونومیک باشند. که اگر کارمندان ساعت های طولانی روی این صندلی ها مشغول به کار شدند، دچار مشکلات جسمی و خستگی بیش از حد نشده و در نتیجه بازدهی آن ها کاهش پیدا نکند. میز اداری باید علاوه بر زیبایی و تناسب با سایر اجزای دکوراسیون دارای استاندارد های لازم نظیر ارتفاع مناسب، سطح کافی و جنس مرغوب باشند. در واقع اندازه میز با توجه به متراژ و فضای موجود در شرکت ها انتخاب می گردند. اما به طور معمول این میزها 120*160 سانتی متر با ارتفاع 80 سانتی متر می باشند. بزرگ بودن بیش از حد میز سبب اشغال بیهوده فضا و کوچک بودن آن نیز سبب می شود که کارمندان نتوانند به راحتی کار خود را انجام دهند. کانتر پذیرش نیز از اجزای مبلمان اداری می باشد، که فرد مسئول پذیرش یا منشی می تواند پشت این میز به پذیرش افراد بپردازد.

  • فریبا آردم